Celem systemu ePortal jest umożliwienie bezpośredniej wymiany danych i informacji między podmiotami zewnętrznymi oraz jednostkami organizacyjnymi JST a Urzędem i eksploatowanym przez niego oprogramowaniem dziedzinowym systemu OTAGO. ePortal pozwala na pracę jego użytkowników przez przeglądarkę internetową dzięki czemu może być on eksploatowany niezależnie od lokalizacji. Użytkownikami systemu mogą być zarówno pracownicy rozproszonych jednostek miejskich jak i przedstawiciele podmiotów formalnie nie powiązanych z UM w zakresie udostępnionych uprawnień. Dzięki swojej elastycznej konstrukcji rozwiązanie pozwala na dodawanie kolejnych e-usług w sposób zapewniający przepływ informacji „z” i „do” oprogramowania dziedzinowego Urzędu np. modułów budżetowych, księgowych, windykacyjnych. Ułatwia to m.in. zarządzanie i koordynację przepływów finansowych oraz usprawnia wymianę korespondencji i informacji pomiędzy Urzędem a podległymi mu jednostkami oraz pozostałymi podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z UM. Jedną z podstawowych funkcjonalności ePortalu jest umożliwienie przesyłania sprawozdań budżetowych oraz finansowych z jednostek podległych do systemu finansowo-księgowego Um wraz z wgrywaniem sprawozdań z systemów zewnętrznych (np. oświatowych - Progrman, Vulcan). POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES
Deklaracja dostępnościUrząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy https://erp.mazovia.pl
Stan dostępności cyfrowejTa strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej. Niedostępne treściNiezgodność z załącznikiem
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Raport z informacjami o samoocenie dostępnościDeklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) i narzędziem do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej - WAVE Raport z informacjami o nieprawidłowościach dotyczące dostępności - raport z narzędzia WAVEDo kontroli wyselekcjonowaliśmy stronę główną oraz formularz rejestracji konta. Wyselekcjonowane strony odpowiadają wszystkim używanym szablonom podstron. Dla każdej z wyselekcjonowanych stron badanych za pomocą Listy Kontrolnej, wszystkie odpowiedzi na pytania odnoszące się do danej podstrony otrzymały odpowiedzi pozytywne lub nie dotyczy, w przypadku, gdy dana strona nie posiada danych elementów (np. odtwarzacz multimedialny). Wyjątkiem jest problem z powiększaniem widoku strony, gdzie konieczne jest przewijanie w poziomie lub treści zachodzą na siebie. Podczas badania przeprowadzonego na wskazanych stronach zostały znalezione błędy dostępności cyfrowej wymienione w sekcji "Stan dostępności cyfrowej" oraz bardziej szczegółowo w samym raporcie dotyczącym nieprawidłowości w kwestii dostępności.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Informacje zwrotne i dane kontaktoweWszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anety Popławskiej —mejlowo aneta.poplawska@mazovia.pl lub telefonicznie 22 59 07 701. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnościąJeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złożyć listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie. Pozostałe informacjeDostępność architektonicznaDepartament Budżetu i Finansów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26 w Warszawie, wejście A, siedziba główna Dojazd komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Dworzec Wileński, Ząbkowska, Okrzei. Samochodem: przed wejściem do budynku znajduje się miejsce dla osób niepełnosprawnych oraz ogólnodostępny płatny parking miejski. Wejście do budynku znajduje się od strony ul. Kłopotowskiego, na rogu ul. Kłopotowskiego oraz Jagiellońskiej. Drzwi do budynku są wyposażone w mechanizmu automatycznego otwierania. Drzwi są przystosowane do przejazdu wózkiem. Na wprost wejścia znajduje się punkt kancelaryjny gdzie można uzyskać pomoc oraz złożyć dokumenty. Lada przy punkcie kancelaryjnym jest obniżona do wysokości 85 cm. W dalszej części holu są bramki ograniczające dostęp dla klientów oraz punkt ochrony. W celu wejścia na teren urzędu należy umówić się na wizytę z konkretnym pracownikiem. W przypadku umówienia wizyty, po przybyciu na miejsce należy zgłosić się do pracownika ochrony, który zawiadamia pracownika o konieczności odbioru klienta z holu. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się po lewej stronie, za drzwiami pomiędzy punktem ochrony oraz punktem kancelaryjnym. W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji. Ruch dla klientów pomiędzy piętrami odbywa się przy pomocy wind. Windy nie podają komunikatów głosowych. Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. Korytarze są dostosowane dla osób słabowidzących. Szklane drzwi są oznakowane pasami na wysokości 90 centymetrów oraz 130 centymetrów. Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych. W budynku znajdują się schody prowadzące do sali konferencyjnej na III piętrze, jednakże jest możliwość wejścia na salę przez wejście B. Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózku. W budynku na każdym piętrze znajdują się toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla. Na sali konferencyjnej na parterze, 3 i 4 piętrze jest pętla indukcyjna powierzchniowa. Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system ToTupoint. Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC. Do budynku można wejść z psem asystującym. Dostępność komunikacyjno-informacyjnaKontakt do koordynatora dostępności: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Tłumacz on-line jest czynny w godzinach 8-16. Możesz z niego skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.
Klikając w ikonę „Połącz z tłumaczem” POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES
|